AUDYT JAKOŚCI KOMUNIKACJI WERBALNEJ
Zdarza się, że osoba o dużych kompetencjach merytorycznych ma problem
z komunikacją z klientem czy współpracownikiem. I tu przyda się ocena kompetencji językowych, która polega nie tylko na sprawdzeniu poprawności wymowy, ale także na ogólnej ocenie sposobu komunikowania: dykcji, tempa i płynności mowy oraz pracy głosu. Pod uwagę brana jest także ocena kultury języka.
Audyt jakości komunikacji werbalnej to niezależna ocena kompetencji językowych w odniesieniu do ogólnie obowiązującej normy językowej, zakończona podsumowaniem zdolności werbalnych każdego badanego pracownika.
Jeżeli jako szef chcesz w dyskretny sposób ocenić profesjonalizm komunikacyjny podwładnych, możemy to zrobić rozmawiając z pracownikiem na stanowisku pracy przedstawiając się jako klient.
Oferta przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcą sprawdzić jakość komunikacji werbalnej swoich pracowników.
Ofertę takiej usługi przygotowujemy indywidualnie, w zależności od potrzeb i czasu, którym dysponujesz.