SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
Twoi pracownicy są wizytówką Twojej firmy. Od sposobu, w jaki prowadzą rozmowę z klientem zależy i Twój sukces. A taka rozmowa to nie schabowy, który smaży się w 5 minut. Można ją porównać do wykwintnego obiadu. Dobrze jest wiedzieć gdzie jemy, ilu będzie gości, co lubią a czego nie. Niezwykle ważne jest, co chcemy im zaserwować i czy mamy do tego wszystkie niezbędne produkty.
Jeżeli chcesz więc, żeby klienci i kontrahenci Twojej firmy wspominali kontakt z nią jak najprzedniejsze danie, a media chwaliły profesjonalne podejście, poniższa oferta może Ci pomóc zrobić w korporacyjnych szeregach rewolucję w na miarę najznakomitszych restauratorów.
Powiemy także w jaki sposób przykuć uwagę słuchacza, jak wykorzystać nasze zalety w komunikacji, a także co zrobić z wadami. Pokażemy jak prawidłowo wykorzystać własny głos. Każdy z uczestników będzie miał możliwość indywidualnego wykonania wszystkich proponowanych ćwiczeń, pod bacznym okiem prowadzącego.
Ofertę szkoleń dla Twoich pracowników przygotujemy indywidualnie, w zależności od potrzeb i czasu, którym dysponują. W ramach szkolenia uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób mówimy, jak wiele różnych części ciała bierze w tym udział i jak można wpłynąć na poprawienie ich sprawności.
Proponowana tematyka szkoleń:
- sztuka prezentacji i wystąpień publicznych (polecana szczególnie rzecznikom prasowym, zespołom prasowym, kadrze menadżerskiej każdego szczebla, przedstawicielom handlowym i wszystkim innym, którzy mają w zakresie swoich obowiązków występowanie przed różnym gremium słuchaczy),
- dykcja i kultura języka (polecana szczególnie dla zespołu biura obsługi klienta, przedstawicieli handlowych),
- emisja głosu mówionego (polecana szczególnie dla zespołu biura obsługi klienta, przedstawicieli handlowych),
- współpraca z mediami (dedykowana rzecznikom prasowym i zespołom prasowym),
- socialmedia (dla pracowników zajmujących sie reklamą i krowaniem wizerunku),
- tworzenie prezentacji multimedialnych (szkolenie przeznaczone w szczególności dla kadry menadżerskiej, przedstawicieli handlowych oraz wszystkich pracowników korzystających z narzędzi multimedialnych podczas swoich wystąpień).
Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie o ukończeniu warsztatów oraz komplet materiałów.